بایگانی نویسنده: علی حاجی زاده

سلام ! علی حاجی زاده هستم.مدیر سایت آکادمی مجازی بازاریابی. رئیس گروه اعتباری و ارزی در بانک آینده /کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی/ MBA بازاریابی از WWS مالزی علاقمند ، محقق و مشاور در روش های نوین بازاریابی جهت استارت آپ ها و کسب و کارها علی الخصوص بازاریابی در شبکه های اجتماعی و وفاداری به برند ««««««««««««««««««WhatsApp & Telegram ID : 09199969923 »»»»»»»»»»»»»»

بایدها و نبایدهای ورود کسب‌وکارها(Start Up) به بورس

بورس ایران را بیشتر با همان نمادهایی می‌شناسیم که در آن حرفی برای گفتن در بازار اقتصاد جهانی داریم مثلا نفت و پتروشیمی. کمتر برای خرید سهام به سراغ فناوری…

بایدها و نبایدهای زبان بدن در کسب و کار

موفقیت یک آشنایی از لحظه‌ای آغاز می‌شود که فردمقابل ، چشمش به شما می‌افتد. یکی از اولین چیزهایی که درمورد شما می‌فهمند هاله دورتان است، یعنی آن اتمسفر خاص که…

شبکه های اجتماعی و کسب و کار

طبق گزارش اخیری که رگالیکس(Regalix) ارائه کرده، ۹۹% بازاریاب‌ها بر این باورند که رسانه‌های اجتماعی بخش مهمی از کمپین ارتباطی‌ آنها است. برای افزایش بازدهی کمپین بازاریابی رسانه‌های اجتماعی‌تان، لازم…