بایگانی نویسنده: علی حاجی زاده

avatar

سلام ! علی حاجی زاده هستم.مدیر سایت آکادمی مجازی بازاریابی. رئیس گروه اعتباری و ارزی در بانک آینده /کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی/ MBA بازاریابی از WWS مالزی علاقمند ، محقق و مشاور در روش های نوین بازاریابی جهت استارت آپ ها و کسب و کارها علی الخصوص بازاریابی در شبکه های اجتماعی و وفاداری به برند ««««««««««««««««««WhatsApp & Telegram ID : 09199969923 »»»»»»»»»»»»»»

برنامه بازاریابی در مناسبت ها

یکی از اشتباهات رایج در بازاریابی اینست که ما همواره احساس می‌کنیم رفتارهای خرید ثابت هستند و هیچ تغییری در رفتارهای یک فرد طی شرایط متفاوت رخ نمی‌دهد. با این‌حال،…

اشتراک مطلب:

بازاریابی در بازار سرمایه

مفهوم بازاریابی در طی زمان برای کسب و کارها دچار تغییراتی بنیادین شده است. این تغییرات اغلب به علت به وجود آمدن ابزارها و بسترهای جدیدی است که امکاناتی جدید…

اشتراک مطلب:

بایدها و نبایدهای ورود کسب‌وکارها(Start Up) به بورس

بورس ایران را بیشتر با همان نمادهایی می‌شناسیم که در آن حرفی برای گفتن در بازار اقتصاد جهانی داریم مثلا نفت و پتروشیمی. کمتر برای خرید سهام به سراغ فناوری…

اشتراک مطلب:

بازاریابی مالی در کسب و کار

در بحران مالی سال ۲۰۰۸، بسیاری از شرکت­ های خدمات مالی نه تنها متحمل ضرر و زیان نقدی شدند، بلکه اعتماد مشتری­ های خود را نیز از دست‌دادند. از آن…

اشتراک مطلب:

چگونه برای سرمایه‌گذاری پس‌انداز کنیم؟

فرض این مقاله بر این است که شما تمایل ندارید پول‌تان را در بانک نگه دارید و به دنبال افزایش پول خود در طول زمان هستید و تمایل دارید تا حدودی…

اشتراک مطلب:

Black Friday یا حراجی های آخر سال

چندین پیشینه برای جمعه سیاه ذکر شده است که در اینجا دو نمونه بیان میگردد. ۱- قرن‌ها است که صفت سیاه در فرهنگ‌های مختلف برای توصیف رویدادی بدشگون استفاده می‌شد….

اشتراک مطلب:

بایدها و نبایدهای زبان بدن در کسب و کار

موفقیت یک آشنایی از لحظه‌ای آغاز می‌شود که فردمقابل ، چشمش به شما می‌افتد. یکی از اولین چیزهایی که درمورد شما می‌فهمند هاله دورتان است، یعنی آن اتمسفر خاص که…

اشتراک مطلب: