بازاریابی پارتیزانی (با حداقل بودجه و حداکثر کارایی)
روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیتهای تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است و حداکثر نتایج را به ارمغان آورد ! چنین تبلیغاتی گاه به گونهای مطرح میشود که مخاطب…
روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیتهای تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است و حداکثر نتایج را به ارمغان آورد ! چنین…
روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیتهای تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است و حداکثر نتایج را به ارمغان آورد ! چنین تبلیغاتی گاه به گونهای مطرح میشود که مخاطب…
یکی از اشتباهات رایج در بازاریابی اینست که ما همواره احساس میکنیم رفتارهای خرید ثابت هستند و هیچ تغییری در رفتارهای یک فرد طی شرایط متفاوت رخ نمیدهد. با اینحال،…
مفهوم بازاریابی در طی زمان برای کسب و کارها دچار تغییراتی بنیادین شده است. این تغییرات اغلب به علت به وجود آمدن ابزارها و بسترهای جدیدی است که امکاناتی جدید…
بورس ایران را بیشتر با همان نمادهایی میشناسیم که در آن حرفی برای گفتن در بازار اقتصاد جهانی داریم مثلا نفت و پتروشیمی. کمتر برای خرید سهام به سراغ فناوری…
در بحران مالی سال ۲۰۰۸، بسیاری از شرکت های خدمات مالی نه تنها متحمل ضرر و زیان نقدی شدند، بلکه اعتماد مشتری های خود را نیز از دستدادند. از آن…
فرض این مقاله بر این است که شما تمایل ندارید پولتان را در بانک نگه دارید و به دنبال افزایش پول خود در طول زمان هستید و تمایل دارید تا حدودی…
چندین پیشینه برای جمعه سیاه ذکر شده است که در اینجا دو نمونه بیان میگردد. ۱- قرنها است که صفت سیاه در فرهنگهای مختلف برای توصیف رویدادی بدشگون استفاده میشد….
سال جدید به سرعت نزدیک میشود و همه آماده ورود به پرشورترین فصل خرید در سال هستند. در این میان، خرید آنلاین جایگاه ویژه خود را دارد و آمارها نشان…
سوال اساسی در فروش این است که بدانیم مشتری چه نیازی دارد و سپس تعیین کنیم که آیا توانمندی رفع آن نیاز را داریم یا خیر. این بدان معنی است…
کوتن