بایگانی ماهانه: اردیبهشت ۱۳۹۳

بازاریابی ویروسی (افقی یا دهان به دهان) ۲/۳

انواع بازاریابی ویروسی انواع بازاریابی ویروسی به شرح زیر است:  ویروسی ارزشی: در این حالت افراد تجربیات با کیفیت خود را با دیگران سهیم می شوند. فرد الف محصولی را…

اینفوگرافی – نگاهی به بازاریابی ایمیلی با استفاده از شبکه های اجتماعی

بازاریابی ایمیلی یکی از ارزان ترین روش های بازاریابی مدرن میباشد که البته با همراه شدن با رسانه های اجتماعی میتواند قدرتی چند برابری داشته باشد.اکثر افراد عموماً حداقل عضو…

با استفاده از این ۲۰ واژه هوشمندانه ، پست های خود را خواندنی کنید! (۲/۲)

در مطلب قبلی ۱۰ مورد از واژه های هوشمندانه که مطلب را خواندنی میکند را ملاحظه کردید.در ادامه ۱۰ واژه دیگر را با یکدیگر مطالع میکنیم. ۱- رسیدن به سطح…

با استفاده از این ۲۰ واژه هوشمندانه ، پست های خود را خواندنی کنید! (۱/۲)

کلید  خواندن  هر مطلبی خصوصاً در زمینه کسب و کار تیتر آن است. با نگاهی به رسانه های چاپی و مقالات منتشر شده مشخص میشود مقالاتی با عناوین خسته کننده هرگز…