بایگانی ماهانه: بهمن ۱۳۹۳

چگونه با کسی که از او نفرت داریم، مذاکره کنیم؟

فرض کنید مجبور شده‌اید با کسی که از او نفرت دارید، مذاکره کنید. حالا چه باید کرد؟ می‌توان با اطمینان گفت که گاهی لازم می‌شود با انسانی غیرمنطقی، مذاکره کنید….

اشتراک مطلب:

بازاریابی عصبی در صنعت بانکداری

 نورومارکتینگ و بانکداری:  آیا می دانستید که مردم در هنگام سرمایه گذاری، با افراد مسن بیشتر سرمایه گذاری می کنند تا افراد جوان؟ درطول دو دهه گذشته خدمات و نگهداری…

اشتراک مطلب:

ویژگی های بازاریابی عصبی

ویژگی­های نورومارکتینگ: ۱-       نورومارکتینگ یعنی سنجش مستقیم: شما می­توانید از یک مشتری سوال کنید که چه چیزی را دوست دارد و نسبت به خرید کدام محصول برانگیخته تر است؛ اما…

اشتراک مطلب:

مقدمه ای بر بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ)

 ابراز ویژه در هر صنعتی توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان میباشد. نقش و اهمیت مشتری د ر بازار به سبب تاثیرمستقیمی که بر رشد و بقای کسب و کار در…

اشتراک مطلب:

شرکت در رای گیری انتخاب وب سایت های برتر

با سلام به همراهان همیشگی سایت آکادمی مجازی بازاریابی خرسندیم که سایت آکادمی مجازی بازاریابی در کمتر از یکسال از شروع فعالیت مورد تایید هیئت داوری انتخاب بهترین وب سایت…

اشتراک مطلب:

تاثیر Social Networks در صنعت بانکداری

امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی به یکی از کارهای روزمره مردم تبدیل‌شده و روزبه‌روز نیز بر استفاده‌کنندگان از آن افزوده می‌شود. این شبکه‌ها با توجه به در دسترس و رایگان…

اشتراک مطلب: