بایگانی ماهانه: اردیبهشت ۱۳۹۴

چرا فرآیندهای بازاریابی شما ناکارآمد است؟

۷ مدیر از هر ۱۰ مدیر بازاریابی معتقدند سازمان آنها از قابلیت‌های تحلیلی پیشرفته برخوردار نیست. بنابراین این سازمان‌ها از مفهوم بازاریابی و فروش و حتی نحوه برنامه‌ریزی برای کسب…

هفت استراتژی برای کسب‌ و کارهای کوچک در شبکه‌ های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی وسیله‌ای برای رسیدن به هدف هستند. شما باید برای بازبینی این اهداف، جلسات ماهیانه حتی با زمان کم بگذارید تا دوباره از مقصود خود باخبر شوید. شاید بخواهید…