بایگانی ماهانه: مهر ۱۳۹۵

آیا هر کسب و کاری نیاز به بازاریابی دارد؟

آیا هر طرح کسب‌وکاری شامل یک طرح بازاریابی می‌شود؟ تفاوت آن‌ها در چیست؟ چه تفاوتی بین یک طرح کسب‌وکار و طرح بازاریابی وجود دارد؟ آیا یک طرح کسب‌وکار شامل یک…

۳۰ فرمان فروش از اساتید برجسته فروش در جهان

در ادامه توصیه‌هایی کوتاه از برجسته‌ترین نمایندگان فروش جهانی را مرور می‌کنیم که می‌تواند از شما فروشنده بهتری بسازد: ۱٫از محصول خود یک قهرمان بسازید «مشتریان برندها را نمی‌خرند بلکه…

مشاور بازاریابی کیست و چه‌ کارهایی انجام می‌دهد؟

امروزه اضافه کردن یک برچسب با عنوان مشاور در انتهای نام هر شغل و کسب درآمد زیاد تا حدودی ممکن شده و این موضوع موجب سردرگمی برای کسانی است که…

استراتژی های تبلیغاتی شرکت خودروسازی بی ام دبلیو (BMW)

صنعت خودروسازی یکی از صنایع بزرگ دنیای امروز به شمار می‌رود که برندهای مختلف آن در یک فضای رقابتی به تولید محصولات خود می‌پردازند. در اینجا سعی می‌کنیم راهکارهای بازاریابی…

هفت اصل یک آگهی تبلیغاتی برای میخکوب کردن مشتری

قدرت متوقف کردن یعنی اینکه بتوانید با تبلیغ و سایر ارتباطات بازاریابی مردم را از رفتن بازدارید و آن‌ها را وادار کنید که بنشینند و به شما توجه کنند. ارتباطات…

۱۰ جمله جادویی که مشتری از شنیدنش لذت میبرد

روانشناسان، کارفرمایان برجسته، فروشندگان حرفه ای و طراحان برند از قدرت تاثیر گذاری زبان بر احساسات و عملکرد افراد به خوبی آگاه هستند. کلمات مشخصی هستند که در طول زمان…