بایگانی ماهانه: آبان ۱۳۹۵

راهکارهای بازگرداندن مشتریان شاکی

بقول وارن بافت: ما نمی‌توانیم صرفا مشتری را راضی کنیم؛ بلکه باید یاد بگیریم که چگونه او را مشعوف و تجربه ای خشنودکننده برای او بسازیم. با این حال بسیاری…

اشتراک مطلب:

صنایعی که از آنهاانتظار آینده‌ای پول ساز داریم!

فناوری در طول بیست سال گذشته پیشرفتی ورای گمان و باور انسان داشته است و کیفیت زندگی کاربرانش را دگرگون کرده است. چه کسی از میان ما در دنیای سالهای…

اشتراک مطلب:

زندگی نامه رید هافمن؛ موسس لینکدین

او به رشته‌های مختلف علاقه داشت، از فلسفه تا رایانه؛ دلش می‌خواست در جهان تاثیرگذار باشد؛ ابتدا سراغ نویسندگی رفت ولی خیلی زود به این نتیجه رسید که وسعت تاثیرگذاری…

اشتراک مطلب:

دعوت ‌مشتری‌های میلیونر به یک شام لوکس به سبک رولز & رویس!

شناخت مشتریان حقیقی و هدف قرار دادن آن‌ها، ایجاد حس مشترک با مشتریان، بهره‌مندی از خدمات دنیای دیجیتال و… از جمله راهکارهای بازاریابی برند رولزرویس است که نام آن را…

اشتراک مطلب: