با استفاده از این ۲۰ واژه هوشمندانه ، پست های خود را خواندنی کنید! (۲/۲)

Print Friendly, PDF & Email

در مطلب قبلی ۱۰ مورد از واژه های هوشمندانه که مطلب را خواندنی میکند را ملاحظه کردید.در ادامه ۱۰ واژه دیگر را با یکدیگر مطالع میکنیم.

۱- رسیدن به سطح بعدی

هر مشتری می خواهد به بالا برود، رو به جلو حرکت کند و خود را به سطح بعدی موفقیت برساند پس به هر چیزی که بتواند به او کمک کند را میخرد.

۲- ضمانت

این کلمه کمک می کند مشتری با خیال آسوده تر نسبت به خرید محصول شما اقدام نماید.

 ۳- جلو بردن

مشتریان همیشه دنبال  کمک سریع برای جلو افتادن از سایرین هستند. “جلو افتادن” یک تصویر محبوب از دوران کودکی همه ماست.

۴- آخرین

بسیاری از مشتریان به “سندرم شی براق” معتاد هستند و همیشه می خواهند آخرین و بزرگترین محصول را داشه باشند و یا در مورد آن اطلاعات بدست آورند.

۵- مگا (عظیم ، بزرگ)

آمریکایی ها و سایر افراد همیشه به دنبال چیزهای  بزرگ  هستند. در واقع، هرچه بزرگتر، بهتر است. بسیاری بر این باورند که مقدار بالاتر به معنای افزایش ارزش.

۶- کاملا

یک راه بهتر برای  گفتن “بهترین”  میباشد که جای هیچ شک و تردیدی را برای مشتری باقی نمیگذارد.

۷- مضحک

مشتریان عموماً به دنبال موارد شادی آفرین ، خنده دار و مضحک هستند.به طوری که در جمع های دوستانه با همکاران خود مطرح کنند.

۸- VIP

هر مشتری می خواهد بخشی از چیزی باشد  که همه مردم نمی توانند به آن ملحق شوند. این باعث می شود آنها احساس خاص بودن پیدا کنند.

۹- مدت زمان محدود

اگر مشتریان شما این احساس را داشته باشند که بعد از مدت محدود ممکن است به کالای مورد نظر دسترسی پیدا نکنند مطمئناً جواب میدهد.

۱۰- بدترین

متاسفانه، جملات منفی مردم بیشتری را نسبت به جملات مثبت جذب میکنند. این یک واقعیت است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
15 + 7 =


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.