با استفاده از این 20 واژه هوشمندانه ، پست های خود را خواندنی کنید! (2/2)

در مطلب قبلی 10 مورد از واژه های هوشمندانه که مطلب را خواندنی میکند را ملاحظه کردید.در ادامه 10 واژه دیگر را با یکدیگر مطالع میکنیم.

1- رسیدن به سطح بعدی

هر مشتری می خواهد به بالا برود، رو به جلو حرکت کند و خود را به سطح بعدی موفقیت برساند پس به هر چیزی که بتواند به او کمک کند را میخرد.

2- ضمانت

این کلمه کمک می کند مشتری با خیال آسوده تر نسبت به خرید محصول شما اقدام نماید.

 3- جلو بردن

مشتریان همیشه دنبال  کمک سریع برای جلو افتادن از سایرین هستند. “جلو افتادن” یک تصویر محبوب از دوران کودکی همه ماست.

4- آخرین

بسیاری از مشتریان به “سندرم شی براق” معتاد هستند و همیشه می خواهند آخرین و بزرگترین محصول را داشه باشند و یا در مورد آن اطلاعات بدست آورند.

5- مگا (عظیم ، بزرگ)

آمریکایی ها و سایر افراد همیشه به دنبال چیزهای  بزرگ  هستند. در واقع، هرچه بزرگتر، بهتر است. بسیاری بر این باورند که مقدار بالاتر به معنای افزایش ارزش.

6- کاملا

یک راه بهتر برای  گفتن “بهترین”  میباشد که جای هیچ شک و تردیدی را برای مشتری باقی نمیگذارد.

7- مضحک

مشتریان عموماً به دنبال موارد شادی آفرین ، خنده دار و مضحک هستند.به طوری که در جمع های دوستانه با همکاران خود مطرح کنند.

8- VIP

هر مشتری می خواهد بخشی از چیزی باشد  که همه مردم نمی توانند به آن ملحق شوند. این باعث می شود آنها احساس خاص بودن پیدا کنند.

9- مدت زمان محدود

اگر مشتریان شما این احساس را داشته باشند که بعد از مدت محدود ممکن است به کالای مورد نظر دسترسی پیدا نکنند مطمئناً جواب میدهد.

10- بدترین

متاسفانه، جملات منفی مردم بیشتری را نسبت به جملات مثبت جذب میکنند. این یک واقعیت است!