۱۲ راه برای افزایش فروش آنلاین ۱/۲

Print Friendly, PDF & Email

یکی از ارزش های اصلی در شرکت من  “آزمایش همه چیز با فرض هیچ چیز!” است. دلیلش این است ما تا زمانی که محصولی را تست نکنیم هیچگونه نظری در مورد آن نمیتوانیم داشته باشیم. و از طریق آزمایش کردن است که ما میتوانیم نظراتمان را جهت بهبهود محصول ارائه دهیم.

در مطلب پایین بخش اول ۱۲ روش جهت افزایش فروش به شما پیشنهاد میدهیم که شما میتوانید آنها را آزمایش کنید! و در صورت گرفتن بازخورد مثبت از آن به عنوان یک استراتژی برای کسب و کارتان استفاده نمائید.

پیشنهاد شماره ۱: ارائه فقط یک محصول یا سرویس در صفحه اصلی سایت خود: آیا شما به فروش تعداد زیادی از محصولات یا خدمات در وب سایت خود اقدام میکنید؟ اگر چنین است، من به شدت به شما توصیه میکنم که فقط بروی یک محصول در سایتتان تمرکز نمائید.ارائه محصولات کمتر در یک مکان بر کیفیت پاسخگویی و همچنین بالا بردن تمرکز شما به فروش بیشتر کمک میکند.نکته بسیار مهم در این پیشنهاد ” تمرکز ” است. به جای تلاش برای راضی کردن  هر کسی با طیف وسیعی از محصولات و با حداقل جزئیات در مورد هر مشتری ، شما میتوانید بروی محصولات کمتری تمرکز نمائید.در این صورت میتوانید مشتریان خاص اون محصول را همیشه راضی نگه دارید به سوالات آنها پاسخ دهید.

پیشنهاد شماره ۲: قرار دادن یک قسمتی به عنوان پیشنهاد ویژه در سایت و محلی جهت جمع آوری اطلاعات مشتریان : جهت اینکه پیشنهاد شما از سوی مشتریان مورد استقبال قرار گیرد شما میبایست یک لیست از آدرس ایمیل و یا شماره تماس مشتریان خود داشته باشید تا بتوانید به صورت مداوم با آنها در ارتباط باشید.با اینکار حس اعتماد و وفاداری به مشتریان شما دست خواهد داد و به احتمال فراوان پیشنهادات شما را رد نخواهند کرد!

پیشنهاد شماره ۳: استفاده از تبلیغات شناور (POP UP): من مطمئن هستم که همه با پاپ آپ آشنا هستند همان پنجره های کوچک که حاوی یک پیشنهاد ویژه و یا اطلاعات دیگریست که گاهی اوقات به یک  بازدید کننده وب سایت نشان داده میشود. درست است که بعضی افراد از آن متنفر هستند ولی یکی از ابزارهای آنلاین بازاریابی محسوب میشود. با این حال، به دلیل اینکه ممکن است یک درصد از کاربران اینترنت از این صفحات خوششان نیاید ، گوگل، AOL، نت اسکیپ و دیگران توسعه دهندگان نرم افزارهایی جهت مسدود کردن پاپ آپ ها طراحی کرده اند.البته به نظر من باید حق انتخاب با کاربران باشد تا در صورت نیاز بتوانند این صفحات را مشاهده نمایند.در هر حال این نمونه تبلیغات در برخی سایت ها بسیار جوابگو بوده و توانسته فروش سایت را تا ۱۶۲% افزایش دهد.بدین صورت که شما پیشنهادات ویژه خود را از طریق صفحات پاپ آپ به مشتریان نمایش دهید.

پیشنهاد شماره ۴: استفاده از عنوان مناسب: عنوان مطلب یا کالای شما تاثیر بسیار زیادی بر فروش شما دارد. اغلب اولین چیزی که مراجعین به سایت شما میبینند عنوانی است که شما انتخاب کرده اید، بنابراین باید کاری کنید که مشتری به خواندن مطلب مورد نظر راغب شود.تیتر موفق باید مشکل را برجسته و مخاطبان را متوجه خود سازد.تا مشتری احساس نیاز و در نهایت به خرید اقدام نماید.

پیشنهاد شماره ۵: ارائه راه حل جهت رفع مشکلات : شما میتوانید مشکلات خاصی در زمینه محصولات سایتتان را در وب سایتتان قرار دهید و نشان دهد که چگونه شما می توانید آن را حل کند. در پاراگراف اول که در صفحه اصلی ظاهر می شود، شما نیاز دارید جزئیات بیشتری در مورد مشکلات را در تیتر خود معرفی و به مخاطبان خود آنها را نشان دهید(تنها زمانی که مخاطبان شما احساس کنند که شما میتوانید مشکلی از آنها حل نمائید به شما اعتماد خواهند کرد) ، سپس شما می توانید شروع به معرفی محصول یا خدمات خود  نمائید و بگویید چگونه محصول شما راه حلی برای این مشکل است.  تاکید نمائید دقیقا چگونه محصول یا خدمات شما مشکل خواننده خود را حل میکند،  و این دقیقا تضمینی برای افزایش فروش شما خواهد بود.

با ما همراه باشید در بخش دوم مطلب ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
23 + 9 =


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.