بازاریابی محتوایی - آکادمی مجازی بازاریابی

برندینگ و بازاریابی محتوایی

Print Friendly, PDF & Email

با توجه به اینکه روزانه وقت زیادی را در اینترنت صرف خواندن مقالات فارسی و انگلیسی در زمینه های مورد علاقه خودم از جمله بازاریابی انجام میدهم با برخی مطالب برخورد میکنم که فکر کنم بازنشر آنها (البته با حفظ کپی رایت!) میتواند کمکی به گسترش آن و افزودن سطح آگاهی خواننده باشد.در ذیل متنی در خصوص بازاریابی محتوایی (که بنده بسیار به اون معتقدم) برگرفته از سایت بیزنس ترند رو از نظر میگذرونید امیدوارم مفید باشد.

آیا در مقام مدیر، مدیرفروش، مدیر بازاریابی و یا مدیر روابط عمومی یک شرکت یا کسب‌وکار، تا کنون به این مسأله فکر کردید که چطور برای برندینگ خود، از بازاریابی محتوایی حداکثر بهره را ببرید؟
چرا اصلاً بازاریابی محتوایی؟
به نظر من شرکت‌هایی در سال‌های بعدی موفق‌ترند که استراتژی قدرتمندی را در ارتباط برندینگ و بازاریابی محتوایی خود در پیش بگیرند.

چند نکته مهم

۱) مأموریت خودتان را برای بازاریابی محتوایی، با کمک و همفکری یک مشاور متخصص به درستی تعیین کنید؛

چون نام تجاری شما با این مأموریت به شدت گره‌خورده و در هم تنیده شده است.یک استراتژی محتوامحور، شما را از بقیه رقبا، یک سروگردن بالاتر قرار خواهد داد؛ شک نکنید!

۲) ارزش‌ها را به درستی در ارتباط با محیط بازار تبادل کنید.

به کار گرفتن بازاریابی محتوایی، باید بسیار بسیار بیشتر از تبلیغاتی باشد که امروزه در استراتژی بسیاری شرکت‌ها مشاهده می‌کنیم.محتوای خوب، ضامن بقای برند شماست.

۳) اهداف خود را به درستی تعیین کنید.

پشت هر نام تجاری بزرگ، یک محتوای بزرگ قرار دارد و پشت هر محتوای بزرگ، یک مشاور و متخصص امین و آشنا به فضای رسانه و محتوا.بازاریابی محتوایی بدون هدف هنر است، اما بازاریابی و مارکتینگ پرفروشی نیست.

۴) به پرسش‌های مشتریان بالقوه و بالفعل خود هوشمندانه پاسخ بدهید.

این یکی از راه‌های مؤثر بازاریابی محتوایی در ارتباط با مشتریان است. این روش و سایر روش‌های دیگر در نهایت منجر به شناخته شدن شما به عنوان یک منبع پاسخ سؤالات مشتریان بالقوه و بالفعل می‌گردد.وبلاگ‌نویسی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی، از جمله روش‌های پاسخ هوشمندانه به مشتریان است.

۵) محتوایی با قابلیت به اشتراک‌گذاری بسیار بالا ایجاد نمایید.

برای این کار می‌بایست مشاور و مدیرمحتوایی را به طور تمام وقت در تیم و مجموعه خود داشته باشید تا به دنبال محتوای خوب، در نهایت برندینگ قدرتمندتر و فروش بیشتری داشته باشید.از محتواهای به شدت بصری، عاطفی و تجاری غافل نشوید.

۶) بازاریابی و فروش خود را هم‌تراز کنید.

اگر این تعادل برقرار نشود، هم هزینه‌های اضافی بر شما تحمیل می‌شود و هم در نهایت فروش مطلوب خود را به دست نمی‌آورید.از فردی کمک بگیرید که در این خصوص تجربه داشته باشد و بتواند این تعادل را برقرار نماید.یک برنامه بازاریابی محتوایی مؤثر، بر مشتری تمرکز می‌کند و در نهایت دسته‌های مشتریان را مانند زنجیر به یکدیگر وصل.در واقع محتوای ایجاد شده، یک ارزش و یا مجموعه‌ای از ارزش‌ها را به مشتری منتقل می‌کند و در نهایت منجر به افزایش فروش کالا یا خدمات شما خواهد شد.

منبع:http://www.businesstrend.ir

اشتراک مطلب:

Cheap Yeezy Boost 350 V2 Yecheil The Pisanis are a hockey family as well. Blair/John Nolen intersection: This project is for replacing pavement, curb, gutter, and sidewalk at the intersection of Blair Street and John Nolen Drive. To 6., and amending Section 28.185(7)(b) of the Madison General Ordinances to add a Demolition and Removal standard requiring the Plan Commission to consider the proposed impact of a building relocation on city terrace trees.Cheap Yeezy Boost 350 V2 Sizing Madison residents may also bring their Christmas trees to one of the Streets Division drop off sites. During the deliberations, Nawaz said that an irreversible process of elimination of militants had started. Roof, plumbing, structural, HVAC). He promises that Sony will continue to innovate with the new system allowing fans to enjoy unique experiences.. A key component of our strategic plan is to significantly increase our number of exceptional graduate students, and our commitment to world class research. Pizza Hut is also very popular, and is Adidas Yeezy Boost 350 V2 Blue Tint in the "fine dining" category.