خطر تبلیغ یک محصول با عنوان «بهترین»

Print Friendly, PDF & Email

هر شرکتی محصولاتی عالی دارد و طبیعتا می خواهد مشتریان فکر کنند این بهترین محصولی است که می توانند بخرند. پس تیم بازاریابی با نشان دادن اینکه چرا این محصول در مشخصات و قیمت برای رقابت عالی است و فوق العاده فروش خواهد داشت، شروع به فعالیت های تبلیغاتی می کند. به جای افتخار کردن به این موفقیت، شرکت کم کم شاهد شکایات زیاد می باشد و تعداد برگشتی ها زیاد می شود. کاملا واضح است که استراتژی جواب نمی دهد، اما چرا؟

اینگونه برداشت می شود که تبلیغات اغراق آمیز و «ما بهترین هستیم» باعث جلب توجه می شود و باعث می شود که مردم هر چیزی را که کمی تمام عیار نباشد، به عنوان دور ریختن پول در نظر بگیرند.
تحقیقات ما نشان می دهد که اگرچه بعضی از افراد ذاتا «اغراق می کنند»، و بقیه از مضمون «به قدر کافی خوب» استفاده می کنند، اما این نگرش ها کامل نیستند. جلب توجه می تواند شامل موقعیتی باشد که مردم را تشویق می کند تا مقایسه کنند و دنبال بهترین باشند. وقتی پیام های بازاریابی سهوا شامل آن عبارات می شود، نتیجه ممکن است باعث پشیمانی پس از خرید شود و باعث تغییر مصرف از یک برند به برند دیگر شود.

در یک سری از آزمایشات، ما از فعالیت های گوناگون برای دانشجویان سال اولی برای جذب حداکثر توجهات استفاده کردیم، برای کپی برداری از اثرات تبلیغ «بهترین برای همیشه» روی مشتریان این کار انجام شد. بعد از آن ما رضایت شرکت کنندگان را از محصول امتحان کردیم.

در یکی از آزمایشات، ما از گروهی از دانشجویان پرسیدیم که کدامیک بهترین گزینه برای حقوق دادن، انجام معاملات رهنی و غیره بودند. (از گروه دوم پرسیده شد که آیا گزینه ها با هم فرق دارند یا نه). بعد ما از شرکت کنندگان درخواست کردیم که سریعا یکی را انتخاب کنند. نصف آنها آن چیزی را که انتخاب کرده بودند دریافت کردند، و نصف دیگر آنها جایگزین آن چیزی که می خواستند دریافت کردند. سرانجام، از شرکت کنندگان درخواست کردیم تا انتخابشان را از جهت های مختلف رتبه بندی کنند. دانشجویانی که بیشترین اقدام برای جلب توجه بیشتر آنها صورت گرفته بود، انتخابشان را رد کردند و کاملا نسبت به گروه دیگر ناراضی تر بودند، و این منجر شد که آنها حاضر باشند مبلغ کمتری بپردازند، و بیشتر مایل بودند تا برند دیگری را انتخاب کنند. بقیه آزمایشات ما در این مطالعه نیز نتایجی شبیه به این داشت و وقتی که مشتریان محصول را ارزیابی کرده بودند بیشترین اقدام برای جلب توجه آنها صورت گرفته بود.

برای مدیران بازاریابی، این مطالعه بهترین راهنمایی ممکن در زمینه تبلیغات و نشان دادن انبار موجودی است. شرکت ها باید در مورد تبلیغات مقایسه ای و اظهار نظر درباره بهترین بودن تجدید نظر کنند، شاید محصولِ شان به هر نوعی آنقدر هم کامل نباشد. برندهای کمی در این زمینه مصون هستند: تحقیقات قبلی نشان می دهند که کوچکترین اشتباه احتمالی در نشان دادن بهترین گزینه باعث بروز شدیدترین پشیمانی در تمام انتخاب ها می شود. حتی مدیرانی که به شدت به محصولات خود اطمینان دارند ممکن است از مقایسه کردن خودداری کنند و ادعاهای مبالغه آمیز خود را پس بگیرند.

مشاوره  جهت راه اندازی کسب وکار علی حاجی زاده

اشتراک مطلب:

Cheap Yeezy Boost 350 V2 Yecheil The Pisanis are a hockey family as well. Blair/John Nolen intersection: This project is for replacing pavement, curb, gutter, and sidewalk at the intersection of Blair Street and John Nolen Drive. To 6., and amending Section 28.185(7)(b) of the Madison General Ordinances to add a Demolition and Removal standard requiring the Plan Commission to consider the proposed impact of a building relocation on city terrace trees.Cheap Yeezy Boost 350 V2 Sizing Madison residents may also bring their Christmas trees to one of the Streets Division drop off sites. During the deliberations, Nawaz said that an irreversible process of elimination of militants had started. Roof, plumbing, structural, HVAC). He promises that Sony will continue to innovate with the new system allowing fans to enjoy unique experiences.. A key component of our strategic plan is to significantly increase our number of exceptional graduate students, and our commitment to world class research. Pizza Hut is also very popular, and is Adidas Yeezy Boost 350 V2 Blue Tint in the "fine dining" category.