پیشی گرفتن هزینه های تبلیغاتی موبایل بیش از سایر دستگاه های دیجیتال

Print Friendly, PDF & Email

تا سال ۲۰۱۸ ،  از هر چهار دلار تبلیغات دیجیتال یک دلار در تلفن همراه  خواهد بود.

شرکت تحقیقاتی مستقل eMarketer ،  پیش بینی کرد که در سال جاری به تنهایی ۷۰٪ هزینه های تبلیغات در کانادا  شده  در خدمت به تلفن ، تبلت  و دیگر دستگاه های  همراه متصل به اینترنت صورت گرفته است.

این شامل آگهی ها و لینک های متنی ، آگهی ها، تبلیغات جاسازی شده در ایمیل ها، حمایت مالی جستجو و ویدئو ، به غیر از  تبلیغات مربوط به پیام کوتاه میباشد.انتظار می رود هزینه های تبلیغاتی موبایلی در کانادا از ۱۴٫۶ ٪  ( $ ۳۲۶،۵۰۰،۰۰۰ ) در تلفن همراه   به  ۲۸٫۴ ٪ ( بیش از ۲ میلیارد دلار) در سال ۲۰۱۸ نزدیک شود.

در کل هزینه های تبلیغات در تلفن همراه  دارای رشد سریعتری نسبت به سایر دستگاه های دیجیتال میباشد. در حالی که ۲۵ ٪ از کل هزینه های بازاریابی در کانادا در پروژه های  دیجیتال پرداخت می شود، انتظار میرود در سال ۲۰۱۸ ، سهم  خود را به  حدود ۳۱ ٪ افزایش دهد.

این پیش بینی بر اساس روند هزینه های تبلیغاتی صورت گرفته دراقتصاد محلی  و سراسر جهان ، تکنولوژی و مردم ،  شرکت ها ، محصولات ، کشورها  ، روند جمعیتی  ، و روند آن در رفتار مصرف کنندگان خاص  و جمع آوری داده های کمی و کیفی از شرکت های تحقیقاتی، سازمان های دولتی، رسانه ها و گزارش های شرکت صورت گرفته است.

منبع:http://www.marketingmag.ca/news/marketer-news/mobile-ad-spending-outpacing-digital-report-105047