با ۶ نگرش از تونی رابینز بازی فروش خود را تغییر دهید

Print Friendly, PDF & Email

هنگامی که قرار باشد به  بهبهود زندگی مردم  کمک شود هیچ کس در این بازی با اعتبارتر از تونی رابینز وجود ندارد.”مایکل جردن” از رهبران تفکر، درباره او میگوید : تونی میلیون ها نفر در سراسر جهان را از طریق مربیگری  تحت تاثیرعملکرد خود  قرار داده است. و بسیاری از سخنان او نیز  تاثیر بسیار زیادی در دنیای کسب و کار داشته است.رابینز از طریق کتاب ها ، فیلم ها و سخنرانی هایش، نسبت به تغییر بینش فروش کمک میکند.

در اینجا شش درس کارآفرینانه از رابینز در زمینه رازهای فروش موفق را یاد بگیرید:

۱٫ هدف خود را بشناسید.

در جهانی که روزانه تغییر میکند شما باید این تغییرات را حس کیند. در زمان راه رفتن در دفتر، قهوه خوردن ، چک کردن ایمیل خود و در حال پروازشما باید نسبت به دانستن هدف و یادگیری اقدام نمائید.

۲٫ به همه چیز مثبت فکر کنید.

زندگی کردن به عنوان یک فروشنده همیشه دارای ریسک است گاهی ممکن است شما برنده شوید و گاهی ممکن است دچار ضرر و زیان شوید.صرف نظر از اتفاقاتی که قرار است رخ دهد همیشه به آینده نگرش مثبتی داشته باشید.تا بتوانید از فرصت ها بهتر استفاده نمائید.

۳٫ این را درک کنید که هر عملی یک عکس العملی دربر دارد.

تعامل با نمایندگان فروش و مشتریان میتواند مثبت یا منفی باشد نه تنها بروی رفتارتان با مشتریان بلکه با شناخت نقاط قوت میتوانید رسیدن به نتیجه دلخواه را پوشش دهید.

۴٫ بدانید که هر کس منحصر به فرد، متفاوت و شگفت انگیز است.

فروش یک  رقابت جهانی است وقتی که مردم روزانه در خط خرید قرار میگیرند. آنها اغلب سردرگم هستند و با نگاه کردن به جهان از طریق لنزهایی که وجو دارد و تاثیرات مثبتی که میگیرند اقدام به خرید میکنند.اگر خریداران و یا رقبای شما رفتاری که میخواهید را ندارند آیا شما میخواهید شکست بخورید؟

۵٫ تمام توان خود را برای ماجراجویی هدایت کنید.

شما را چه چیزی به جلو هل میدهد؟ گذشته  ، رقبا  ،  ترس ها  و یا  موفقیت های شما ؟ برای  حل مشکل مشتری گام بعدی شما چیست؟ این مهم است که بدانیدچه چیزی شما را حرکت میدهد و باعث میشود ما آن کار را انجام دهیم.

۶٫ منتظر اتفاقات غیر منتظره باشید.

چه می خواهید بکنید هنگامی که چیزی غیر منتظره در فروش اتفاقی می افتد؟ (به هر حال، در دنیای فروش اتفاقات دیوانه وار زیاد رخ میدهد!) چرا شما همیشه فکر می کنید زندگی داستان سرایی است ؟ هنگامی که وضعیت بدی بوجود می آید، این مهم است که  عکس العمل شما  درست باشد که کمک کند تا مشکل مشتری را حل کند و شما یک گام رو به جلو بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
21 + 16 =


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.